Pomoc techniczna programu Opiekun dla szkół


Jeśli napotkałeś(łaś) problem, którego nie potrafisz sam(a) rozwiązać, spróbuj:
 

1.

Być może Twój problem jest znany a jego rozwiązanie opracowane. Zanim podejmiesz inne działania, poszukaj rozwiązania na liście najczęściej zadawanych pytań (FAQ).
 

2.

Wyślij pytanie z wnętrzna programu Opiekun. Opiekun posiada specjalną funkcję wysyłania informacji. Jest to najlepszy sposób komunikacji, gdyż razem z mailem zostanie przesłany do nas pakiet informacji dotyczący instalacji programu, parametrów Twojego komputera, wersji programu oraz poszczególnych jego składników, wersji systemu operacyjnego itp. Informacje te są dla nas bezcenne i w zasadniczy sposób zwiększają nasze możliwości rozwiązania Twojego problemu.
 
Aby wysłać informacje z programu Opiekun, wybierz menu Pomoc, a następnie Wyślij Zapytanie/Sugestię
 

3.

Jeśli, z jakichś powodów, nie możesz lub nie chcesz wysłać pytania z wnętrza programu Opiekun, możesz skorzystać z specjalnego formularza dostępnego na stronie www.
 

4.

Zadać pytanie wysyłając je pocztą na adres email:
Prosimy podać następujące dane (bez nich, trudniej będzie Ci pomóc):
  wersja programu (dostępna w menu Pomoc/O programie)
  wersja systemu operacyjnego
  dane dotyczące konfiguracji sieciowej
 

5.

Zadzwonić do działu pomocy technicznej SoftStory pod numer telefonu 014/621 92 28 Pamiętaj, żeby przygotować następujące dane (bez nich, trudniej będzie Ci pomóc):
  wersja programu (dostępna w menu Pomoc/O programie)
  wersja systemu operacyjnego
  dane dotyczące konfiguracji sieciowej